Libor Prudký

Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
41 %
Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a...více
Možnosti periferních krajů na cestě za dobrými hodnotami
Regionální analýzy jsou časté. Téměř výhradně jsou to ale dílčí studie. Pokusů o ucelené uchopení obsahu regionů, jejich příznaků a specifik, je jako šafránu. Když se pokusíme o náhled na regiony prostřednictvím svérázu hodnot, chtíc nechtíc se musíme přiblížit právě celostnímu pohledu. I s vědomím...více
Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a...více